czwartek, 23 stycznia 2014

Jestem sobą !


Hej ♥ ♥ 
 Hej, jestem Patrycja. Mam 18 lat chodzę do liceum. Pasowałoby teraz powiedzieć czym się interesuje, ale niee.. zrobię osobny post o tym ( ale na razie nie.. nic nie ukrywam , wytłumaczę Wam to za jakiś czas ) . Mam długie ciemne włosy . Mam dwie najlepsze przyjaciółki.
Zawsze jestem sobą, nie lubię udawania "dla szpanu " ? tiaa. 

Noo to tyle o mnie : * 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prowadzę bloga od kwietnia 2013 roku usunęłam wszystkie posty,
ale postanowiłam że zacznę od nowa.
I teraz jestem dalej tutaj, jestem blogerką o zdrobnieniu Patka :)


3 komentarze:

  1. No to życzę powodzenia w blogowaniu !! ;*
    obserwujemy?
    ______________
    Zapraszam do udziału w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na dalsze posty !
    Zapraszam do mnie :
    http://mika-mikuuu.blogspot.com/ <--- zaobserwuj jeśli ci się spodoba. Jeśli nie, to nic na siłe ! :*

    OdpowiedzUsuń