sobota, 18 stycznia 2014

Dlaczego dziewczyny zostają blogerkami ?



Każdy ma inną przyczynę zacząć pisanie bloga. Niektórzy piszą o tym co się dzieje u nich w życiu, inni chcą dostawać różne ciuchy, drobiazgi, chcą być popularnym. Każdy kto prowadzi bloga ma jeden swój ulubiony blog, który odwiedza często. Utożsamia się z blogerką, której nawet nie zna.                                                                                      Ale czy tylko dziewczyny blogują ?
Stereotyp mówi, że blogi są wyłącznie dla dziewczyn, czas złamać go. Pisząc bloga chcemy przelać wszystko co się dzieje w naszym życiu. Blog może zastąpić pamiętnik, ale czy zawsze wystarcza ? Wiem z własnego doświadczenia, że inaczej się prowadzi pamiętnik a inaczej bloga. Pamiętnik mi nie wystarczał. Jak można zauważyć wszystkie stare posty zostały usunięte, wydaje mi się , że za bardzo chciałam wczuć w rolę blogerki i po prostu mi to nie wyszło. Teraz zaczynam z nowym startem, mam nadzieję, że Wam się spodoba ♥ 
Są też takie dziewczyny, które zakładają bloga tylko po to by zebrać 1.000 obserwatorów i móc współpracować z różnymi modowymi firmami. 



A jak to wygląda u was ? Kochacie to co robicie ? Blog to wasza druga miłość ?


2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam pisać posty <3

    ola-ollaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham bloga poniewaz wiem ze moge napisac wszystko :D
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń