środa, 29 stycznia 2014


✓ ferie ... ferie ... i po feriach  


 Cześć ,
Mam ferie ... jeszcze 4 dni !    Plany na ferie ?   Nie planowałam. Może dlaczego, że były za szybko, tusz po przerwie świątecznej . Można powiedzieć, że planu konkretnego nie miałam, spanie do 10 rano , jak ja to lubię . Śniadanie na obiad. :)   -  cud miód.
Leniuchowanie cały dzień, dzięki czemu mogłam odpocząć od szkoły .. przez ferie zrobiłam coś dla siebie i troszkę nabazgrałam :) 


Parę pomysłów jak spędzić ferie :

Po pierwsze  -  SPOTKAJ SIĘ Z PRZYJACIÓŁMI

dFerie są wspaniałym czasem, aby spotkać się z przyjacielem. W roku szkolnym jesteśmy nauczeni ciągłej rutyny, zapominając o bliskich nam osobach, także warto w czasie ferii zimowych wybrać się gdzieś z przyjacielem ( np. porzucać się śnieżkami , do kina , czy gdziekolwiek razem lubicie spędzać czas może to być nawet zwykła rozmowa przy ciepłym kakao )







Po drugie  -  WYPAD NA SANKI  / ŁYŻWY

O ile jesteśmy w górach możemy wybrać się z całą rodziną na jeden z torów saneczkowych (np. sankostrada w Krynicy ). Jeśli nie to z pewnością do wspaniałej zabawy wystarczy nam zwykła górka . To co śmigamy ??







I WIELE WIELE INNYCH

                A Wy jak spędzicie/ spędzacie ferie ?                     


5 komentarzy:

  1. Szkoda, że kończą ci się ferie :/ Mi zaczynają się dopiero 17 lutego :) Spotykanie z przyjaciółmi i łyżwy to jest czynność która odbędzie się na 100% :))
    Obserwujemy?
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No u mnie to samo ... jeszcze tylko 2/3 dni :<
    Obsewujemy? Zacznij ; *
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się też ferie skończyły :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję również! :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń